2018年10月31日水曜日

Cabinet Office 内閣府

2018.1031 17:58-18:03 Tokyo Time...




I've set a circle of 10km radius clearing grid on Cabinet Office for making the vibration higher.
This is one triangle part of separation of three powers.
This is the he center of politics.
As I close to the building, I felt unsettled mood and tensed atmosphere.
After clearing, they became easy.
I expect heart-mind connected politics.


内閣府に半径10kmの浄化結界を設置してきました。
三権分立の三角形の一つ。
政治の中枢。
近寄ると、お腹の底が落ち着かないわたわたした緊迫したエネルギーを感じます。
浄化結界設置後は落ち着きました。
ハートとマインドがつながった政治になっていくかな。

No1 before clearing 浄化結界設置前
No2 after clearing 浄化結界設置後
No3 before clearing, being connected with other grids 浄化結界設置後、他の結界と連結後



0 件のコメント:

コメントを投稿