2020年8月10日月曜日

Nagusa Itsukushima shrine 名草厳島神社

2020.00810 11:52 - 12:01  Tokyo time

What is GRID? グリッドって?
This is clearing GRIDS map of the world I’ve set.



If you have chance to visit, feel the vibration with attention.

I’ve set a circle of 10km radius clearing GRID on
Nagusa Itsukushima shrine
for making the vibration higher.

Here in this site I got a request from my client.
There are megalithic clusters and Benzaiten( same deity of Saraswati in Hindu) shrine on megalith in huge site in mountain.
The megalithic clusters are national natural monuments and mossy beautiful wabi-sabi scenery.

In the site there are relaxing spring water and fallen trees mountain trails.
And we found the wooden stage beside the main shrine with disconsolate doleful atmosphere,
so I dropped 2 kinds of Star Elixirs which are the alcohol bottles infused specific star energies for sacred offering,
the space got softer and pleasant significantly straight away.

According to my client,
this mountain including main shrine site is usually not crowded, but today is full of leisure visitors, and entire atmosphere is warmer.
I often encounter the timing that the requested site is vibrating higher  than usual when I'm with client at the time I come to clearing work.

After I started clearing work, a butterfly flew happily through air.
It was summery sunny day and after my clearing work the space's light particle has gotten subtler and much more brighter.
This change is often seen in cleared place.
When I clear specific space I always visualize and set invisible automatic clearing device which makes space clearer as time passing by.
Of course it always makes the air within the GRID range shimmering,  the ground soil and gravel also starting to shimmer.

The sentence in green is feedback from client (written in Japanese).
Sending Love and Application



名草厳島神社に半径10kmの浄化結界を設置しました。
こちらはクライアントさんからのご依頼の場所で、
山の中の広大な敷地内に巨石群と巨石の上の弁財天神社があります。
巨石群は国指定天然記念物で苔むした素晴らしい和の風景です。

敷地内には氣持の良い湧水や倒れた木の山道があります。
神社本宮のそばにやぐらがあり、悲しく寂しげな雰囲氣だったので
恒星のエネルギーを封入したアルコールである恒星エリクサー2種をお神酒の要領で垂らすと空間がいっきに柔らかく楽しくなりました。

クライアントさんによると
神社本宮を含めこの山は普段は人が多くないそうですが
この日は遊びにきたお客さんがいっぱいで
全体の雰囲氣も和やかだったそうです。
私が浄化に来るタイミングでその場所の波動が普段より上がっているということが依頼者さんといる時によく遭遇します。

神社本宮の浄化を開始すると蝶が楽しそうに飛んできました。
夏らしく晴れた日ですが浄化後はより一層空間の光が繊細な粒子になり
より明るくなりました。
これは浄化した場所でよくある変化です。
特定の空間を浄化するときはいつも見えない自動空気清浄機を視覚化して置いていて、
時間が経つごとにどんどん空間は綺麗になっていきます。
GRID範囲内の空氣がキラキラするのはもちろんですが
地面の土や石などもキラキラ光出すようになります。


以下はクライアントさんのご感想になります。
愛と感謝をこめて。

山の静けさなのか人がいないからなのか、自然豊かで好きな場所だけど、
どことなく行きづらさを感じていた場所でした。
この日は晴れているからなのか山の日で人が賑わっているからなのか
巨石群、厳島神社のどちらともわりと爽やかで親しみやすい感じでしたが、それでも浄化してもらい装置をつけてもらうと、
こんなに心地いい楽園みたいな雰囲気になるのか〜と嬉しくなりました。

神社のすぐしたにやぐらがあり、
昔はお祭りで使って賑わっていたんだろうなぁと思えるものも
今は使われずにさびれてただ在るだけの
なんか切ないようなもの悲しい雰囲気のやぐらも、
浄化してもらうと一瞬でフラットにかぁるい雰囲気に変化して
もの悲しさを感じなくなりました。
最初は入るときに少し抵抗があったやぐらですが、
中に入って浄化を見学していて終えた頃には、
居やすくなっていて、心地よくずっと居られる〜と思えました。

そのあとに厳島神社のほうに装置を作ってもらいました。
作業が始まると近くにあった草がすごく光っているように感じて、
建物の雰囲気も、もともと晴れていて明るさはありましたが
さらに明るく太陽光が注がれる量か増したような感覚でした。
その明るくて綺麗な様子と爽やかな雰囲気に
わたしも心がふわっとかるくなるような気分で、
やぐらのあとだったせいか
楽しく平和に踊りたいような幸福感がありました。
飛んでくる虫もどことなく喜んでいるような楽しそうでした。
平和でおだやかだなぁと思い、
すごくあったかい雰囲気の空間に嬉しくなりました。
真夏の陽気で暑い日でしたが、暑苦しがなくて爽やかな暑さで、
わたしにとっては平和でおだやかな楽園という感覚でした。
その場にあった巨石もそこに生えるコケもすごく光っていて綺麗でした。
綺麗な空間で心地よかったです。

同じ場所なのに変化する綺麗な様子を見て
こんなに心が幸福感を感じるんだなぁと不思議な感覚でした。
エネルギーとか波動って大事と聞いて知っていても
目に見えないので難しく感じていましたが、
こんなにも空間や心を変化させることができるんだ、という
目に見えない部分の大事さを体感して知ることができて
すごく貴重な体験でした。
ありがとうございました。


a wooden stage やぐら
No1 before clearing by Star Elixir 恒星エリクサーで浄化前
No2 after clearing by Star Elixir 恒星エリクサーで浄化前
No3 after all clearing work of Nagusa Itsukushima shrine 名草厳島神社浄化ワーク完了後
inside floor of wooden stage やぐら内部床
No4 dropping Star Elixir Spica (sacred alcohol) 恒星エリクサーSPICAを垂らす
No5 dropping 1 more Star Elixir Arcturus (sacred alcohol) 恒星エリクサーARKTURUSをさらに垂らす
main shrine of Nagusa Itsukushima shrine 名草厳島神社本宮
No6 before setting clearing GRID 浄化結界設置前
No7 after setting clearing GRID 浄化結界設置後
No8 after setting clearing GRID and being connected with after clearing GRIDS 浄化結界設置後、他の浄化結界と連結後
No9 Spinning clearing GRID to enhance effect さらに効果を高めるべく浄化結界を急回転
巨石群前の石碑
No10 after all clearing work of Nagusa Itsukushima shrine 名草厳島神社浄化ワーク完了後
巨石群
No11 after all clearing work of Nagusa Itsukushima shrine 名草厳島神社浄化ワーク完了後


All pics & videos are unprocessed.
If you feel the sight deceives you,
please darken the screen before  checking the pics  
to make it easier to feel only vibrational difference.全ての写真と動画は未加工です。
視覚に騙されるとお感じになるなら
スクリーンを暗くしてから写真をご覧いただくと、
各々の写真のエネルギーの違いがわかりやすくなります。

🌟Thank you for your loving support🌟

Join world healing for supporting me
 and
 send me your feedback and request of next location to be cleared from  PM or contact form in the right side of this blog

公共の場所は無料で浄化してブログで公開しております。

移動と滞在の費用サポートをお願いしております。
また、フィードバックや浄化したい場所のリクエストもPMまたはご連絡フォームにてお寄せください。


Donation for 
PAYPALME : 
公共でない場所は有料の浄化ご相談も承っております。

🌟Other cleared area posts🌟
その他浄化したエリア
a wooden stage やぐら




inside floor of wooden stage やぐら内部床




main shrine of Nagusa Itsukushima shrine 名草厳島神社本宮





巨石群前の石碑



巨石群


0 件のコメント:

コメントを投稿